Замовлення
Наступні Загальні положення та умови продажу продуктів на сайті felifam.com

Інтернет-магазин працює 24 години на добу – 7 днів на тиждень.

Ми обробляємо замовлення з 9:00 до 17:00 за Грінвічем + 2, з понеділка по суботу. Наша служба підтримки зв’яжеться з вами, якщо у нас будуть додаткові питання для уточнення.

Оформлення замовлення
1. Щоб замовити товар, просто натисніть кнопку «Додати до кошика». У вашому кошику у верхньому правому кутку ви можете побачити кількість продуктів у кошику і список вибраних продуктів нижче. Ви можете продовжити покупки, натиснувши на головне меню – Магазин типу або Магазин колекцій. Або перейдіть до оплати, натиснувши кнопку «Оформити замовлення».

2. Продовжіть процес оформлення замовлення та введіть свої дані: адресу електронної пошти, ім’я, адресу доставки тощо. На цьому етапі ви можете вибрати, чи хочете ви бути в курсі новин та ексклюзивних пропозицій.

3. Ви можете перевірити продукти та загальну суму, включаючи доставку, у правій частині екрану.

4. Натисніть “Перейти до способу доставки”, коли ви введете всю інформацію.

5. Перевірте правильність адреси доставки, виберіть спосіб доставки та перевірте список товарів у кошику. Потім перейдіть, натиснувши «Перейти до способу оплати».

6. Коли ви введете інформацію про свою кредитну картку або дані свого облікового запису PayPal, підтвердіть свою платіжну адресу та натисніть кнопку «Сплатити зараз», ваше замовлення буде завершено. На цьому етапі ви можете зберегти свою інформацію для швидшого оформлення замовлення наступного разу.

7. На даному етапі ваше замовлення все ще підлягає прийняттю. Коли ми приймемо ваше замовлення, ми отримаємо авторизацію від вашої кредитної картки на суму замовлення. На даному етапі ми не знімаємо гроші з картки, але сума може бути зарезервована на вашому рахунку. Це нормальний процес для банків та компаній, що випускають кредитні картки.

8. Якщо ваша кредитна картка не авторизована або у нас виникли проблеми з прийняттям вашого замовлення, ваше замовлення не буде оброблятись далі, і ми зв’яжемося з вами електронною поштою для надання додаткової інформації.

9. Відразу після розміщення замовлення ви отримаєте електронного листа з підтвердженням.

Безпечна оплата
Ми приймаємо: платежі Visa, Visa Debit, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Debit, Mastercard Maestro та PayPal.
Ми не стягуємо комісію за кредитну картку.

Оплата обробляється через WayForPay, затверджене та сертифіковане рішення для безпечних платежів.

Доставка
Ми відправляємо у всьому світі.

Вартість доставки залежить від вашого регіону доставки.

Для всіх замовлень на загальну суму понад 100 € доставка безкоштовна (крім великогабаритних товарів).

Якщо товар є складі, доставка здійснюється протягом 1-2 днів. Ми зв’яжемося з вами електронною поштою з надісланим повідомленням.

Зверніть увагу, що умови доставки відрізняються для різних видів продукції:

Регулярна доставка (замовлення до 100€, великогабаритні товари) – 2-4 тижні.

Експрес-доставка (для замовлень на суму більше 100 євро, крім великогабаритних товарів) – 5-7 днів по ЄС, 7-10 днів в Америку та Азію і 10-14 днів в Австралію та Нову Зеландію.

Зауважте, що деякі товари будуть відправлені з України. Felifam не несе відповідальності за митні збори, якщо такі є.

Скасування
Скасування замовлення можливе доти, доки замовлення не буде надіслано.

Якщо ви відмовитеся прийняти посилку біля дверей або не заберете посилку поштою протягом 14 днів, замовлення буде відправлено назад до нас. Після чого ми можемо запропонувати вам повернення суми замовлення, за винятком вартості доставки, або повторно відправити замовлення, якщо ви готові оплатити вартість доставки ще раз. У разі безкоштовної доставки вам буде запропоновано сплатити реальну суму вартості доставки.

Повернення
Ми приймаємо повернення.

Якщо з якоїсь причини товар не підійшов, ви можете повернути його нам протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Зверніть увагу, що повернення можливе лише в тому випадку, якщо товар не був у використанні, всі бирки та упаковка збережені.

Не відшкодовується:

– товар б/в – порушена упаковка, немає бирки
– пошкоджено товар (зі слідами будь-яких механічних пошкоджень. Прохання оглянути у присутності кур’єра на наявність ушкоджень. За будь-які пошкодження при транспортуванні відповідальність несе компанія-перевізник)
– індивідуальні замовлення, які ми виготовляємо щодо ваших побажань (зміна кольору матеріалу, зміна макетів, виготовлення виробів за зразками замовника тощо)

Повернення здійснюється після отримання та перевірки поверненого товару. Повернення буде здійснено тим же способом плати, який ви використали для покупки.
Вартість зворотної доставки має бути оплачена вами.

Скарги
У Felifam ми робимо все можливе, щоб усі товари були найвищою якістю та в ідеальному стані. Якщо щось не так з продуктом, який ви отримали, або якщо ваша доставка не ідентична до вашого замовлення, негайно зв’яжіться з нами на info@felifam.com. Будь ласка, прикріпіть зображення.

У вас є 24-місячна гарантія, і ви можете замінити несправний продукт, або повернути гроші. Ми оплачуємо витрати на доставку, пов’язані зі скаргами.

Політика конфіденційності
Щоб придбати товари на сайті felifam.com, ми запитуємо наступну інформацію:
– Ім’я
– Адреса
– Номер телефону
– Адреса електронної пошти

Ми реєструємо вашу особисту інформацію з метою доставки вам продукту.
Адреси електронної пошти, які ми отримали з вашої згоди для надсилання вам нашого інформаційного бюлетеня, зберігатимуться доти, доки ви або скасуєте передплату на інформаційний бюлетень, або попросіть нас видалити вас.

Коли особиста інформація збирається на нашому веб-сайті, я переконаюсь, що це робиться з вашої явної згоди.
Вся надана вами інформація використовується лише для забезпечення найкращого досвіду покупки. Вся інформація є суворо конфіденційною та обробляється відповідно до законодавства про захист прав споживачів та захисту даних.

Ми використовуємо інші маяки (Google Analytics) від Google, щоб аналізувати, куди йдуть відвідувачі і що вони роблять під час відвідування нашого сайту. Felifam працює разом із декількома іншими компаніями, які зберігають дані, такими як mailchimp, shopify, WayForPay. Ці компанії використовують особисту інформацію лише від нашого імені, і їм не дозволяється передавати або використовувати її для власного використання.

Інформація, надіслана до Felifam, не буде передана або продана третій стороні, і ми не реєструємо конфіденційну особисту інформацію.

Використання файлів cookie
Ми використовуємо такі технології, як файли cookie на нашому сайті, щоб покращити ваш користувальницький досвід та включити основні функції, такі як навігація сторінками та доступ до безпечних областей. Файли cookie допомагають нам трохи дізнатися про те, як ви використовуєте наш веб-сайт, і це покращує роботу з ним як для вас, так і для інших. Файли cookie, що використовуються на цьому сайті, в основному використовуються для вимірювання трафіку та покращення вмісту веб-сайту. Якщо ви продовжуєте переглядати цей веб-сайт, ви використовуєте файли cookie.

Більшість браузерів спочатку настроєно на прийом файлів cookie. За бажанням ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він відхиляв файли cookie. Однак ви не зможете повною мірою скористатися нашим веб-сайтом, якщо це зробите.

Залишіть свої контактні дані і ми зв’яжемося з Вами найближчим часом!

Крок 1 із 6

Виробник меблів:

Крок 2 із 6

Для кого дитяча?

Крок 3 із 6

Скільки дітей буде в кімнаті?

Крок 4 із 6

Які зони ви хочете бачити у своїй кімнаті?

Крок 5 із 6

Хочете додати трохи аксесуарів і декору?

Крок 6 із 6

Будь ласка, залиште свій контактний телефон та наш менеджер звʼяжеться з Вами